TO WY ZATRUDNIACIE INSTRUKTORÓW W NASZEJ FIRMIE

Kadra to najważniejszy czynnik naszego sukcesu.

Sprawna technicznie flota jachtów renomowanej konstrukcji, dobrze wyposażona sala wykładowa, klimatyzacja, strefa relaksu, liczne promocje cenowe i gratisy są tylko cennym dodatkiem do jakości i wkładu pracy instruktora na kursie żeglarskim, kapitana w morskich rejsach szkoleniowych.

Doskonale o tym wiemy. Nasze jachty nie zawsze były renomowanej konstrukcji i nie od zawsze dysponujemy własną salą wykładową. Gdy szkoliliśmy na jachcie z 36 roku, a biuro mieściło się w żeglarskim worku, popyt na nasze usługi napędzała wiedza i umiejętność jej przekazywania z pasją i zaangażowaniem. To czym dzisiaj dysponujemy, i jak jesteśmy postrzegani w żeglarskim środowisku zawdzięczamy pracy kilku pokoleń dobrze przygotowanej i dobrze ocenianej kadry.

Okoliczności nam sprzyjają.  Gdynia nazywana jest miastem z morza i marzeń. Od zawsze przyciąga pasjonatów żeglarstwa dla których nie praca jako taka,  ale praca na morzu stanowi wartość nadrzędną. Wyższe uczelnie morskie, liczne kluby żeglarskie z tradycjami, sekcje regatowe z osiągnięciami sprawiają że napływ młodych, pełnych energii i dobrze wykształconych żeglarzy do naszej szkoły jest niczym nurt rwącej rzeki stały i niewyczerpany. W naszym zespole aż roi się od fachowców ; meteorologów, hydrografów, nawigatorów, z dyplomami wyższych uczelni morskich. Nie brakuje także żeglarzy regatowych z osiągnięciami i pokaźną kolekcją medali. Najważniejszym jednak kryterium w doborze kadry jest umiejętność przekazywania wiedzy, przyjazny stosunek do ludzi i kultura osobista.

Proces rekrutacji polega na tym że to Wy sami zatrudniacie instruktorów w naszej firmie!

Każdy Klient po każdym kursie i co ważne już po egzaminie, wypełnia ankietę oceniając każdego instruktora z osobna pod kątem kilku najważniejszych cech i dydaktycznych sukcesów. Instruktorzy przyzwyczaili się do tej niewątpliwej presji, uznając prawo uczestnika kursu, rejsu do sprawiedliwej oceny. Zresztą, kto nie lubi być chwalony. Jeżeli ocena za cierpliwość ze zwyczajowych pięciu punktów spada komuś miejscami do czterech to znak, że czas na zasłużony urlop i nawet nie musi pisać w tej sprawie podania.

W opiniach na nasz temat na licznych forach dyskusyjnych, w relacjach z rejsów i żeglarskich szkoleń, zazwyczaj podkreślacie merytoryczną wartość naszego zespołu i wspominacie pozytywne relacje z nami ; "profesjonalni i dobrze przygotowani", "łapiący dobry kontakt z klientem", "kompetentni i bardzo mili", "doświadczeni", "cierpliwi", "z dużą wiedzą ", "świetna kadra instruktorów".

Naturalnemu procesowi wypalenia zawodowego zapobiegamy w ten sposób, że po kilku tygodniach manewrów portowych, powtarzanych po wielokroć ćwiczeń i wykładów, instruktor delegowany jest na akwen, gdzie w roli kapitana prowadzi rejs morski. Każdy rejs jest inny, każdy akwen, każda załoga dostarczają odmiennych wrażeń. O sile motywacji morskiego żywiołu niech świadczy fakt,  że zdecydowaną większość urlopów nasza kadra spędza w morzu. W żadnym innym fachu rzecz nie do wyobrażenia.

 

Udostępnij