SPECYFIKA REJSÓW Z NASZĄ SZKOŁĄ ŻEGLARSTWA

Zbilansowana oferta - Połączenie intensywnego szkolenia oraz stażu morskiego z beztroską przygodą pod żaglami!

20 lat doświadczenia, tysiące przebytych mil, dziesiątki akwenów i ponad tysiąc udanych realizacji. Mustrując się na pokład naszego jachtu stawiasz na jakość i sprawdzoną markę !

Żeglujemy na jachtach renomowanej konstrukcji - Bavaria 49, Bavaria 34, Bavaria 32, Dufour 24

 

Organizujemy rejsy weekendowe na Zatoce Gdańskiej oraz rejsy tygodniowe na wielu ciekawych akwenach. Nawigujemy w szkierach północnego Bałtyku, eksplorujemy archipelagi na Morzu Śródziemnym, forsujemy atlantyckie cieśniny i szelfy kontynentalne. Zapewniamy staże na wodach pływowych, manewry portowe wielkogabarytowym jachtem oraz szereg szkoleń podczas naszych rejsów, takich jak praca na mapach papierowych, obsługa urządzeń elektronicznych, trymowanie żagli i wiele innych. Organizujemy także ambitne wyprawy oceaniczne.

Oprócz tradycyjnej sprzedaży miejsc indywidualnych na rejsy w wybranych terminach oferujemy cały jacht na wyłączność celem żeglarskiej eskapady w gronie przyjaciół, rodziny lub we dwoje. Nasze jachty są wygodne i bezpieczne. Komfort żeglowania zapewniają kabiny sypialne, zawsze czysta pościel oraz łazienki z ciepłym prysznicem. Bezpieczeństwo żeglugi podnoszą systemy nawigacyjne, komunikatory satelitarne, a także mocno opływana, wykwalifikowana kadra często z dyplomami wyższych uczelni morskich.

Pełnomorskie rejsy Bałtyckie zaczynające się w Gdyni realizujemy na pokładzie komfortowej Bavarii 49. Rejsy na Morzu Śródziemnym i Wyspach Alandzkich odbywają się na Bavarii 34. W rejsach weekendowych na Zatoce Gdańskiej żeglujemy Bavarią 32 i Bavarią 34. Do krótkich, kilkugodzinnych rejsów zatokowych wykorzystujemy także flotę małych, sportowych jachtów morskich Dufour 24.

Nasza flota                   

 

KARAIBY

Początek zimy na Karaibach

Nowość w naszej ofercie – słoneczne Karaiby, luksusowy katamaran, najlepsi skipperzy – czyli nasza propozycja na początek zimy.

Rajskie wyspy, krystaliczna woda, fantastyczne warunki do żeglowania ze słońcem na twarzy i stałym umiarkowanym wiatrem we włosach. By zapewnić Wam pełnię komfortu rejs odbędzie się katamaranem Lagoon 380 z 2019 roku. Rejs katamaranem to przyjemność sama w sobie a dodatkowym atutem jest niskie zanurzenie dzięki któremu bez problemu będziemy mogli eksplorować malownicze zatoczki i laguny. Jako port zaokrętowania wybraliśmy Sint Maarten – atutem są wygodne połączenia lotnicze z Europy. Sint Maarten to niewielka wyspa przypominająca raj na ziemi – przepiękne plaże, wspaniała kuchnia, luksusowe rezydencje i wspaniałe warunki do żeglowania. Następnie udamy się na Anguile – bajeczna wyspa uznawana za najbardziej luksusową wyspę na świecie. Białe plaże i krystaliczna woda zapewniają idealne warunki do snorkelingu. Kolejnym przystankiem jaki proponujemy to kameralne Saint Barthelemy. Mała rajska wysepka wyróżnia się wspaniałą roślinnością, przepięknymi plażami i wyborną kuchnią. Jako szkoła żeglarstwa dodatkowo zapewnimy Wam na miejscu szkolenie – w planie obowiązkowe szkolenie z bezpieczeństwa oraz szkolenie z manewrowania katamaranem, nawigacja i obsługa urządzeń pokładowych.

Cena 3800 PLN + 150EUR zryczałtowana składka na opłaty portowe, paliwo, gaz do butli, pościel i ręcznik, wynajem silnika zaburtowego, paliwo do silnika zaburtowego,

Długość rejsu 7 dni

TErminy 12.11-19.11.2022

TErminy19.11-26.11.2022

TErminy26.11-03.12.2022 (+drugi jacht Lagoon 400)

TErminy03.12-10.12.2022 (+drugi jacht Lagoon 400)

 

W cenę nie jest wliczony dojazd oraz wyżywienie oraz ubezpieczenie.

O składce na wyżywienie i zaprowiantowanie jachtu decyduje załoga, kapitan może pomóc w planowaniu. Kapitan zwolniony jest ze składki na zaprowiantowanie. Jacht stacjonuje w marinie Yacht Club Port De Plaisance, 400 metrów od marketu. Koszt zaprowiantowania jachtu będzie wahał się w zależności od standardu, który ustali załoga, zazwyczaj oscyluje w okolicach 80eur/os/tydz.

W cenę nie jest wliczone ubezpieczenie KL i NNW, zalecamy również wykupienie ubezpieczenia od rezygnacji z wyjazdu. Oba ubezpieczenia można wykupić na stronie rankomat.pl,

Przelotów najlepiej szukać za pośrednictwem wyszukiwarki kayak.com, średni koszt przelotu waha się w okolicach 3000-3500zł w obie strony. Ważne, że nie trzeba zabierać ze sobą dodatkowego bagażu, na spokojnie powinno się udać zmieścić w podręczny. Strój kąpielowy i maska do nurkowania powinny wystarczyć 😉 Lotów szukajcie do lotniska Port lotniczy Princess Juliana (SXM).

UWAGA - do podróży wymagany jest paszport ważny minimum 6 miesięcy od momentu wjazdu. Każdy uczestnik rejsu powinien we własnym zakresie zadbać o to, by posiadać wszystkie wymagane dokumenty uprawniające do przekroczenia granicy.

Promocje:

  • rezerwacja miejsca na dwa tygodnie lub dłużej -5%
  • jednoczesna rezerwacja trzech lub więcej miejsc -5%
  • stali Klienci, którzy skorzystali z kursu i rejsu tygodniowego, dwóch rejsów tygodniowych lub więcej -5%
  • zniżki łączą się, maksymalna zniżka -10%

Skipperem na rejsie będzie niezastąpiony Arek Krawczyk, planujemy również uruchomienie drugiego jachtu na którym popłynie Jarek Goździk.

Z ciekawostek - wyspa z której zaczynamy na najprawdopodobniej najwięcej nazw na świecie - San Martin, Saint Marteen, Sint Marteen, San Marteen, Sankt Martin, St. Martens, St. Martins, Saint Martins, ale prawidłowe to Sint Maarten dla strony Holenderskiej Saint Martin dla strony Francuskiej. Więcej od nazw ma plaż bo aż 37 przy linii brzegowej wynoszącej około 60km. St. Maarten znane jest jako Las Vegas Karaibów, z mnóstwem klubów, barów i kasyn, jest to również strefa bezcłowa, więc świetne miejsce na zakupy. Na wyspie występują aż trzy waluty - euro po stronie Francuskiej oraz dolar lub gulden antylski po stronie Holenderskiej. Pomimo, że płatności kartą to powszechnie stosowany środek płatności warto wyposażyć się przed wyjazdem w kilka drobnych euro i dolarów.

Oferta w nowym oknie

 Zapisy drogą mailową na junga@junga.pl lub za pomocą formularza zgłoszeniowego: Zgłoś się na rejs

WYSPY ALANDZKIE

Wyspy Alandzkie i Szkiery Sztokholmu

Wyspy Alandzkie to archipelag ponad sześciu tysięcy wysp i wysepek szkierowych położonych pomiędzy Sztokholmem i Helsinkami u wejścia na Zatokę Botnicką. Jest to autonomiczny region pod protektoratem Finaldii. Autonomia i niezależność mieszkańców wysp zwanych Alanders sięga bardzo daleko. Wyspy mają własną flagę i parlament. Rejsy zaczynamy i kończymy w Sztokholmie, Nykoping i Turku, gdzie dostać się można tanimi liniami lotniczymi bezpośrednio z Polski a z lotnisk można się bez problemu dostać do mariny.

Rejs prowadzimy w kameralnej załodze, maksymalnie 6 załogantów plus skipper na jachcie GibSea37 wyposażonej w webasto

Cena 1400 PLN + 80EUR zryczałtowana składka na opłaty portowe, paliwo, gaz do butli

Długość rejsu 7 dni

Wakacyjna seria rejsów:

TErminy Gdynia - Bałtyk - Szkiery - Sztokholm 03.07-10.07.2022

TErminySztokholm - Alandy - Turku 10.07-17.07.2022

TErminyTurku - Alandy - Sztokholm 17.07-24.07.2022

TErminySztokholm - Alandy - Nykoping 24.07-31.07.2022

TErminyNykoping - Alandy - Sztokholm 31.07-07.08.2022

TErminySztokholm - Szkiery - Bałtyk - Gdynia 07.08-14.08.2022

Jesienna pętla Bałtyku z obserwacją zorzy polarnej:

TErminy Gdynia - Bałtyk - Szkiery - Sztokholm 11.09-18.09.2022

TErminySztokholm - Alandy - Turku 18.09-25.09.2022

TErminyTurku - Alandy - Sztokholm 25.09-02.10.2022

TErminySztokholm - Alandy - Nykoping 02.10-09.10.2022

TErminyNykoping - Alandy - Sztokholm 09.10-16.10.2022

TErminySztokholm - Szkiery - Bałtyk - Gdynia 16.10-23.10.2022

 

Zobacz więcej na temat tego rejsu

BAŁTYK I ZATOKA GDAŃSKA

Rejsy wielowariantowe Gdynia - Bałtyk - Gdynia

Wszystkie nasze morskie rejsy Bałtyckie z Gdyni odbywają się na pokładzie Bavarii 49. Jacht jest stworzony do rejsów pełnomorskich i oceanicznych. 5 kabin sypialnych, 3 kabiny WC, 2 łazienki z ciepłym prysznicem, przestronna messa, teakowy kokpit oraz pokład kąpielowy z prysznicem zaburtowym stanowią wygodną i przyjazną przestrzeń dla 10 osobowej załogi.  Smukły kadłub o długości 15m niesiony powierzchnią 120 m2 nowych żagli z laminatu. Jacht doposażyliśmy w komplet żagli sztormowych, system AIS, plotery nawigacyjne, ster strumieniowy i autopilot.

Możliwe destynacje: Wybrzeże Polskie, Bornholm, Gotland, Szkiery Sztokholmu.

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, wymaga wytrwałości na ciężkie warunki - możliwa choroba morska, konieczność pełnienia wacht morskich za dnia i w nocy. Adresowany jest dla przyszłych oficerów wachtowych i tych którzy chcieliby samodzielnie prowadzić jacht morski. Rejs na Bavarii 49 - trasa mocno uzależniona od warunków pogodowych.

Cena 1280 PLN + 50EUR/220PLN zryczałtowana składka na opłaty portowe, paliwo, gaz do butli

Długość rejsu 6 dni

TErminy2022: 26.06-02.07 / 03.07-09.07 / 10.07-16.07 / 17.07-23.07 / 24.07-30.07 / 31.07-06.08 / 07.08-13.08 / 14.08-20.08 / 21.08-27.08 / 28.08-03.09 / 25.09-01.10 / 02.10-08.10 / 09.10-15.10 / 16.10-22.10 / 23.10-29.10

 

Wszystkie porty Zatoki Gdańskiej ze szkoleniem manewrowym

Tygodniowe rejsy na pokładzie komfortowej, przestronnej Bavarii 49 zakładają szkolenie nawigacyjne oraz manewrowe z zawinięciem do wszystkich możliwych portów Zatoki Gdańskiej. Przy sprzyjającej pogodzie przewidujemy także wyjście długim halsem na wody otwarte Bałtyku.

Wizyta w tradycyjnych przystaniach rybackich, klimatycznych morskich kurortach przybliży Wam fascynującą historię oraz kulturę regionu. Wyposażenie jachtu w przyrządy nawigacyjne i pomoce dydaktyczne, praca z kompletami map papierowych i elektronicznych, spisami świateł i księgami locji morskiej sprawią, że zdobędziecie solidne doświadczenie i większą samodzielność.

 Cena1280 PLN + 50EUR/220PLN zryczałtowana składka na opłaty portowe, paliwo, gaz do butli

Długość rejsu 6 dni

TErminy2022: 20.03-26.03 / 27.03-02.04 / 10.04-16.04 / 24.04-30.04 / 01.05-07.05 / 15.05-21.05 / 22.05-28.05 / 29.05-04.06 / 05.06-11.06 / 12.06-18.06 / 04.09-10.09 / 11.09-17.09 /

Zobacz więcej na temat tego rejsu

Rejs weekendowy Boże Ciało

Przedłużony weekend

Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom chcemy zaproponować Wam serię rejsów weekendowych przedłużonych o czwartek i piątek

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, trasa ustalona będzie na miejscu pod kątem warunków pogodowych ale planujemy zwiedzenie minimum trzech portów Zatoki Gdańskiej a przy dobrych wiatrach wypuścić się na otwarty Bałtyk do Władysławowa lub Łeby.

Pływamy 3 kabinowym jachtem Bavaria 34, na pokładzie maksymalnie 5 osób zamustrowanych w kabinach i skipper-instruktor.

Cena1250PLN (miejsce na jachcie, opłąty portowe, paliwo)

Długość rejsu 4 dni

TErminy 16-19.06.2022

Cena nie obejmuje wyżywienia (skipper na "garnuszku" załogi), kosztów transportu, wydatków własnych i sprzątania jachtu po rejsie - załoga sprząta jacht samodzielnie pozostawiając go w stanie nie gorszym jak go zastała.

Spotykamy się o godzinie 18.00 w czwartek w naszym biurze w Marinie Gdynia, koniec rejsu planujemy na 15.00 w niedzielę

Spodziewana ilość godzin stażowych: ~40h

Lista załogi:

  1. Emil S.
  2. Piotr T.
  3. Bartłomiek K.
  4. Marcin M.
  5. Łukasz G.

Rejsy po Zatoce Gdańskiej - rejsy weekendowe i kilkugodzinne

REJS WEKENDOWY PO ZATOCE GDAŃSKIEJ 

W każdy weekend zapraszamy na pokłady naszych jachtów które wyruszają w rejsy weekendowe po Zatoce Gdańskiej. Mile widziani są zarówno początkujący żeglarze, dla których rejs stanowić będzie przedsmak morskiej przygody jak i doświadczeni żeglarze żądni wiedzy, wyszkolenia lub przypomnienia wybranych aspektów żeglarskiego kunsztu. Rejsy w dwóch wersjach - na pokładzie Bavarii 32 i  Bavarii 34 lub dłuższy rejs na pokładzie Bavarii 49.

REJS NOCNY

W każdy czwartek od godziny 20.00 do świtu organizujemy nocne pływania zatokowe z akcentem na praktyczne szkolenie z nawigacji oraz locji morskiej.

JACHT NA WYŁĄCZNOŚĆ

W sobotnie popołudnia od godziny 17.00 do północy przeznaczamy dla Was naszą flotę jachtów Dufour 24 na wyłączność i aktywne żeglowanie we własnym, kameralnym gronie. Zakres czasowy pozwala na zaplanowanie kolacji na półwyspie lub kawę i spacer na molo w Sopocie. Powrót w warunkach nocnych umożliwi podziwianie z pokładu jachtu rozgwieżdżonego nieba. W przypadku większej ilości osób możemy uruchomić klika jachtów.

Także w niedzielne popołudnia w godzinach od 15.00 do 20.00 udostępniamy nasze jachty wraz z  Kapitanem na krótki rejs po Zatoce Gdańskiej w towarzystwie przyjaciół, rodziny lub we dwoje. Jacht w danych godzinach wykorzystać można także do indywidualnych szkoleń z manewrów portowych na silniku lub pod żaglami na akwenie otwartym.

TErminyTerminy od kwietnia do października

Zobacz więcej

Greckie wakacje

Rejs stażowo szkoleniowy w Grecji

Zapraszamy na wspaniały dwutygodniowy rejs po wodach Grecji. Oferta, która się u nas nie pojawia nigdy - w sezonie skupiamy się na szkoleniach w Gdyni ale Wasze zapytania o "ciepłe trasy" skłoniły nas do zorganizowania jednego, długiego rejsu w wakacje na ciepłych wodach Morza Śródziemnego.

W zależności od preferencji i warunków pogodowych albo popłyniemy na Cyklady i odwiedzimy między innymi takie wyspy jak:
- Kythnos - z gorącymi źródłami
- Mykonos - ze słynnymi z wiatrakami i smaganą falami Małą Wenecją
- Milos - Kleftiko wspaniałe miejsce na kąpiel z wystającymi z wody białymi skałami
- Santorini - jedna z najbardziej malowniczych wysp Grecji

Albo wybierzemy inną, równie atrakcyjną trasę - Zatoka Sarońska i Argolida gdzie można zobaczyć:
- Hydrę - najładniejsza wyspa zatoki Sarońskiej gdzie nie ma tradycyjnego ruchu ulicznego, zastępują je osiołki
- Epidauros - ze słynnym antycznym teatrem z około 300 roku p.n.e.
- Monemvasia - zwana Greckim Gibraltarem
- Poros - malownicza wyspa oddalona 500 m od stałego lądu w najwęższym miejscu
- Spetses - wyspa słynna z dużej ilości zieleni i lasów sosnowych.

To tylko kilka wybranych miejsc a jest ich znacznie więcej. Niezależnie od wybranej trasy czeka Was dużo słońca, małe urokliwe mariny i pyszne jedzenie.

Oczywiście rejs wlicza się do godzin stażowych, spodziewamy się około 150 godzin żeglugi, także po takim rejsie można iść prosto na kurs z egzaminem na Jachtowego Sternika Morskiego na którym można będzie uzupełnić brakujące godziny

Pływamy na jachcie Bavaria 47, s/y Aggeliki,  14,5m długości kadłuba, 4 kabiny, 3 toalety

Cena3950PLN

Długość rejsu 14 dni

TErminy09.07.2022 - 23.07.2022

 

Cena rejsu zawiera: miejsce na jachcie, szkolenie, skippera, pościel, ręczniki, sprzątanie po rejsie, ponton z silnikiem zaburtowym,

Cena rejsu nie zawiera wyżywienia, paliwa do jachtu, opłat portowych. Składka na PPP (paliwo, porty, prowiant) według naszego doświadczenia powinna oscylować w okolicach 80-100EUR/os/tydzień, uzależniona jest głównie od tego ile nocy spędzimy w portach, ile na kotwicy oraz ile będziemy żywić się w restauracjach. Skipper zwolniony jest z wpłaty do wspólnej kasy jachtowej.

Cena nie zawiera kosztów dojazdu na miejsce.

Ubezpieczenie w ramach polisy jachtu (NNW), polecamy jednak wykupić dodatkowe ubezpieczenie NNW i KL (przydatna może być karta EKUZ).

Lista załogi

  1. Michał S.
  2. Natalia S.
  3. Paweł T.
  4. Paula S.
  5. Arkadiusz W.
  6. .....................................................
  7. ..................................................... (miejsce w messie, cena promocyjna 3250zł możliwe do zajęcia przy pełnej obsadzie)
Rejs rozpoczynamy i kończymy w Atenach w marinie Alimos dobrze skomunikowanej z lotniskiem. Dojazd autobusem miejskim X96 który kursuje przez całą dobę, cena biletu w sezonie 2021 to 6EUR. Zaokrętowanie około godziny 17:00, wyokrętowanie do godziny 09:00. Zalecane wcześniejsze przybycie w celu zaprowiantowania jachtu na rejs.
Więcej informacji oraz zapisy drogą mailową na junga@junga.pl

JESIEŃ I ZIMA NA MORZU ŚRÓDZIEMNYM. EUROPEJSKIE WYBRZEŻA ATLANTYKU ORAZ WODY PŁYWOWE

REJSY ORAZ KURSY ŻEGLARSKIE. SPRZEDAŻ MIEJSC INDYWIDUALNYCH NA REJSACH A TAKŻE MOŻLIWOŚĆ REZERWACJI JACHTU NA INDYWIDUALNE SZKOLENIE WE WŁASNYM GRONIE

Oprócz typowej sprzedaży pojedynczych miejsc na rejsach udostępniamy cały jacht w przystępnej cenie dla grup na wyłączność. Proponujemy zimową serię rejsów oraz kursów śródziemnomorskich w kameralnych załogach na pokładzie Bavarii 49.

Na akwen przemieścić się można bezpośrednim przelotem, bez międzylądowań, korzystając z atrakcyjnego cennika tanich linii lotniczych. Jacht manewruje pomiędzy wyspami, kotwicząc w malowniczych lagunach i zatoczkach z daleka od skupisk ludzkich i aglomeracji miejskich. Rejs można połączyć z kursem na patent jachtowego sternika morskiego, certyfikat kompetencji ISSA lub ze szkoleniem manewrowym.

W programie manewry portowe, teoria w pigułce oraz dużo żeglowania ze słońcem i wiatrem we włosach.

Walory rekreacyjne oferty to możliwość kąpieli morskich, słonecznych i sporo przyjemnościowego żeglowania w regularnym przechyle. Gwarantujemy majestatyczne wschody, zachody słońca oraz wesołe towarzystwo delfinów przy burcie jachtu.

Cena

Sprzedaż miejsc indywidualnych - Terminy zimowej serii rejsów Śródziemnomorskich, europejskiego wybrzeża Atlantyku oraz na akwenach pływowych pojawią się wkrótce. Patrz zakładka 'kalendarz rejsów.

Długość rejsu 7 dni

TErminyMożliwość rezerwacji w dowolnie wybranym terminie w miarę dostępności jachtu.

Zobacz więcej

 

STAŻ KAPITAŃSKI

STAŻ KAPITAŃSKI NA JACHCIE POWYŻEJ 20m

Każdej jesieni staramy się umożliwić naszym absolwentom, jachtowym sternik morskim, zdobycie stażu na jachcie powyżej 20m długości kadłuba celem uzupełnienia stażu wymaganego do uzyskania stopinia kapitana jachtowego. Oczywiście zapraszamy wszystkich spragnionych morza, przygody i szkolenia - żeglarzy jachtowych oraz osoby bez doświadczenia.

W tym roku padło na Gedanię - Gedania jest żaglowcem szkolnym, dlatego każdy uczestnik rejsu musi być jego załogą. Na początku rejsu, jeszcze przed wypłynięciem załoga zostaje podzielona na wachty i zapoznana ze swoimi obowiązkami. Następnie odbywa się przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa i przeprowadzone zostają alarmy ćwiczebne.

Rozkład dnia jest tak skonstruowany, że każdej wachcie przypadną kolejno służby nawigacyjne w dzień i w nocy, prace bosmańskie i kambuzowe (przygotowywanie posiłków), ale i czas wolny.

Na rejsy kapitańskie zawsze wysyłamy naszą kadrę - po pierwsze aby również mogli uzupełnić staż i się rozwijać, po drugie aby cały czas czuwali nad Waszym wyszkoleniem - tłumaczyli nawigację, zagadnienia z locji i prawa drogi morskiej.

Głównym celem rejsu jest wypływanie 100 lub więcej godzin stażowych, wszystko zależy od warunków pogodowych ale na kwestię pływania kładziemy główny nacisk, postoje w portach stawiamy na drugim planie. Październik jest miesiącem w którym na brak wiatru nie można narzekać, dlatego jest szansa na zrobienie całkiem ciekawej trasy, która zostanie ustalona przed samym wypłynięciem.

Krótko o jachcie: Gedania zbudowana została na bazie starego kadłuba historycznej Gedani, która powstała w 1975 roku. Kadłub przedłużono do prawie 24 m a jacht na nowo wyposażono i ożaglowano jako szkuner sztakslowy. Dane jachtu po przebudowie (2005):

  • bandera - polska
  • port macierzysty - Gdańsk
  • materiał kadłuba - stal
  • długość - 22,54 m
  • długość całkowita - 23,38 m
  • szerokość - 5,21 m
  • wysokość boczna - 4,24 m
  • zanurzenie max. - 3,20 m
  • typ ożaglowania - szkuner sztakslowy
  • wysokość masztów - 24,00 m
  • powierzchnia żagli - 230 m
  • silnik - VETUS DEUTZ, 141 kW
  • załoga - 18 osób

Zabudowa hotelowa dla załogi zawiera się w trzech kabinach 4 osobowych i jednej 3 osobowej w estetycznej zabudowie. Dostępne są 4 łazienki z prysznicem i ciepła woda. Na jachcie jest instalacja 230V, 24V i 12V, dzięki pracy agregatu lub inwertera. Kuchnia wyposażona jest w piec elektryczny, płyty grzewcze i niezbędną zastawę. Dzięki wykorzystaniu zamrażarek, posiłki są świeże i na wysokim poziomie, zależnie od umiejętności wachty kambuzowej, która je przyrządza. Całość wnętrza jest ogrzewana w zależności od potrzeby.

Cena 2200 PLN + 300 PLN składka na opłaty portowe, paliwo (składka zryczałtowana, nie podlega rozliczeniu po rejsie, w przypadku małej ilości składka nie ulega zwiększeniu)

Długość rejsu 7 dni

TErminyTerminy wkrótce

 

Cena zawiera:

  • koję w kabinie 3 lub 4 osobowej
  • podstawowe przeszkolenie

Cena nie zawiera:

  • ubezpieczenia KL i NNW
  • dojazdu i powrotu na miejsce rozpoczęcia rejsu
  • wydatków własnych w portach
  • składki na wyżywienie

Składka na wyżywienie jest ustalana i prowadzona przez Załogę, zazwyczaj wynosi około 100-150zł/tydzień, w składce biorą udział instruktorzy biorący udział w rejsie, kapitan i bosman są zwolnieni ze składki i są na "garnuszku" Załogi.

Zaokrętowanie i wyokrętowanie:

  • Zaokrętowanie - 12.00 w sobotę, spotykamy się o 11.00 w naszym biurze w Marinie Gdynia
  • Wyokrętowanie - do 12.00 w sobotę po posprzątaniu jachtu

Zgłoszenia prosimy kierować drogą mailową na junga@junga.pl, można również skorzystać w formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce "kontakt".

UWAGA - Każdy uczestnik rejsu przed zamustrowaniem musi wypełnić ankietę "covidową", każdy zamustrowany musi posiadać zaświadczenie o szczepieniu lub potwierdzenie negatywnego wyniku testu PCR (wykonanego najpóźniej 48 godzin przed zamustrowaniem).

Ankiety będą rozdawane w dniu zamustrowania, link do podglądu Ankiety

]

Ciepły koniec zimy na wyspach Kanaryjskich i Atlantyku

Wyspy Kanaryjskie - Teneryfa - Santa Cruz / Rejs na wodach plywowych

Na koniec zimy chcemy Was zabrać w ciepłe rejony Wysp Kanaryjskich. Stałe, umiarkowane wiatry pasatowe i temperatura średnio 25°C stwarza warunki idealne do żeglarstwa.

Zaplanowaliśmy dla Was pięć rejsów tygodniowych, w taki sposób, żeby każdy znalazł coś dla siebie - szkolenie, rejs lub jedno i drugie. Pierwszy tydzień spędzimy na intensywnym szkoleniu, spora ilość manewrów na silniku i pod żaglami, seria wykładów, na koniec rejsu możliwość podejścia do egzaminu na żeglarza jachtowego lub jachtowego sternika morskiego. W drugim i trzecim tygodniu więcej wiatru we włosach, poza Teneryfą planujemy odwiedzić również inną wyspę, w grę wchodzą Gran Canaria z jej pięknymi plażami, La Palma, która ostatnio ukazała swój wulkaniczny charakter, lub La Gomera ze swoim lasem wawrzynolistnym gdzie można poczuć się jak w lesie tropikalnym.

Szkolenie i rejs prowadzimy na jachcie Bavaria 50 - młodsza siostra naszej SAARISTO, więc konstrukcja świetnie nam znana oraz Beneteau 50.5. W ostatnim tygodniu rejs prowadzimy na Oceanisie 43. Bazą będzie Santa Cruz, Radazul oraz Las Galletas na Teneryfie.

Cena 1600 PLN + 100EUR zryczałtowana składka na opłaty portowe, paliwo, gaz do butli, podatki lokalne

Długość rejsu 7 dni

TErminy12.03-19.03.2022 Rejs stażowo-szkoleniowy ze szkoleniem ŻJ/JSM - Santa Cruz - San Miguel de Abona - Santa Cruz (Bavaria 50)

TErminy12.03-19.03.2022 Rejs stażowo-szkoleniowy ze szkoleniem ŻJ/JSM -Radazul - San Miguel de Abona - Radazul (Beneteau 50.5)

TErminy19.03-26.03.2022 Rejs stażowo-szkoleniowy - Santa Cruz - Atlantyk - Santa Cruz (Bavaria 50)

TErminy19.03-26.03.2022 Rejs stażowo-szkoleniowy - Radazul - Atlantyk - Radazul (Beneteau 50.5)

TErminy26.03-02.04.2022 Rejs stażowo-szkoleniowy - Radazul - Atlantyk - Radazul (Oceanis 43)

Dostępność miejsc można sprawdzić na liście załogi

W cenie rejsu - miejsce w kabinie, opieka wykwalifikowanego skippera, szkolenie, kaucja, ubezpieczenie KL i NNW

W cenę nie jest wliczone - przelot na miejsce zaokrętowania i powrót z miejsca wyokrętowania, wyżywienie, ewentualna opłata egzaminacyjna

Egzamin - Osoby chcące podejść do egzaminu na stopień Jachtowego Sternika Morskiego muszą posiadać przed rejsem minimum 120 godzin stażowych. Opłata egzaminacyjna może być uregulowana przelewem lub na miejscu, cennik opłat egzaminacyjnych znajduje się w informatorze szkoleń intensywnych. Wszystkie formalności załatwiamy na miescu, nie ma konieczności odwiedzania nas w naszej bazie w Gdyni.

Transport - Santa Cruz oraz Radazul jest blisko lotnika północnego (TFN) ale transfer z lotniska południowego (TFS) nie jest skomplikowany. Na lotnisko południowe latają bezpośrednio linie Wizzair i Ryanair a do wyszukiwania połączeń przesiadkowych (często lepszych cenowo niż bezpośrednie) polecamy wyszukiwarkę kayak.com. Transfer z południowej części wyspy do portu zaokrętowania zajmuje około godziny, koszt autobusu oscyluje w okolicach 15 euro. W razie problemów logistycznych pomagamy.

Wyżywienie - Składkę na wyżywienie prowadzi załoga i sama między sobą rozlicza środki przeznaczone na ten cel. Kapitan jest zwolniony ze składki na wyżywienie.

Pościel - polecamy zabrać własne śpiwory, możliwe jest zorganizowane pościeli z firmy czarterowej, będzie się to jednak wiązać z dodatkową opłatą 15 euro/os

Sprzątanie jachtu po rejsie - po każdym z rejsów kapitan rozdziela obowiązki dotyczące sprzątania jachtu oraz sam w nim uczestniczy, dodatkowo zapewniamy środki czystości.

Ubezpieczenie - Krótko przed rejsem będziemy zbierać dane do ubezpieczenia - uczestnicy zostaną ubezpieczeni w Allianz od KL i NNW na czas pobytu na jachcie (OWU)

Prosimy również o zapoznanie się z ogólnymi warunkami uczestnictwa w rejsie

Udostępnij